The Ultimate Guide To دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

نتایج تحقیقات نشان می دهد که امروزه سفره های آب زیرزمینی، خصوصاً در شهرهای بزرگو پرجمعیت دنیا، دارای مشکلات فراوانی است که دلیل این معضلات، نفوذ فاضلاب های صنعتی، وجود چاه های جذبی دفعفاضلاب انسانی، استفاده بیرویه از مواد شوینده و پاک کننده شیمیایی و نفوذ کودهای شیمیایی و حیوانی به اعماق زمین است.

در واقع این دستگاه‌ها، برای آب چاه مناسب هستند و موارد استفاده آنها عبارت‌اند از شهرک‌هایی که مخازن ذخیره بزرگ دارند و احتمال می‌رود که آب در آنها میکروب و لجن بگیرد.

با این حال تصفیه آسا با بررسی دقیق هر یک از دستگاه های عرضه شده در این مجموعه به شما این اطمینان را میدهد که بهترین تصفیه آب خانگی تایوانی را طبق نیاز و بودجه خود تهیه خواهید نمود و کیفیت دستگاه های شرکت تصفیه آسا قابل مقایسه با برندهای متفرقه موجود در بورس فروش دستگاه، نخواهند بود.

مدل دستگاه (اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون یا فیلتراسیون ماوراء بنفش)

نیترات حاصل از زباله‌های صنعتی و باران‌های اسیدی حاصله از دود و مواد شیمیایی موجود در هوا که توسط باران به خاک های زیر زمینی انتقال پیدا می‌کند، توسط تصفیه خانه‌ها حذف و تصفیه نخواهند شد.

اگر تجربه استفاده از هرکدام ازین برندها را دارید لطفا درمورد آن برند نظر خود را ثبت کنید.این مقاله…

فیلتر مینرال: این فیلتر جهت حذف مقداری از املاح معدنی آب استفاده می‌شود، در واقع اگر سختی آب بالا باشد آن را کاهش می‌دهد اما نه به این صورت که تمام مواد معدنی آن را حذف می کند، به همین جهت معمولا در مرحله آخر قرار می‌گیرد.

هر چند گاها مشاهده شده که گیج های بی کیفیت باعث نشتی از رزوه به حوزینگ میشوند.

میزان فلوراید پس از تصفیه توسط بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به صفر نزدیک خواهد شد. فلوراید مورد نیاز دندان ها توسط آبکشی که در روشویی انجام میشود و همچنین بوسیله خمیر دندان به بدن میرسد و نیازی نیست تا از طریق آشامیدن آب دریافت گردد.

بهره گیری از سیستم اسمز معکوس بروزترین روش تصفیه ی آب شهری

دستگاه‌های تصفیه آب مختلف با توجه به مراحل تصفیه، برند، کیفیت و ظرفیت دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. پس از جستجو و بررسی دقیق و یافتن محصول مورد نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید نمایید.

..)، مدت شستشو یا تعویض فیلترها، هزینه نصب و راه اندازی، همچنین خدمات پس از فروش و گارانتی را در نظر داشته باشید.

در روش اسمز معکوس فیلتراسیون آب به این صورت است که، آب از یک فیلتر غشایی با سوراخ های بسیار ریز (در حد نانو) عبور داده می‌شود. سوراخ های این غشاها تا حدی ریز هستند که فقط مولکول های آب می‌توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب در این فیلتر به دام افتاده و از آب جدا می‌شوند.

پس here از عبور از مرحله اول، آب وارد حوزینگ دوم شده و فیلتر کربن اکتیو سر راه آن قرار دارد. یک سیستم اورجینال و استاندارد در مرحله دوم از فیلتر کربن ساخته شده از پوسته نارگیل و کاملا گیاهی میباشد و بالعکس آن نیز دستگاه های تقلبی به جای فیلتر کربنی از فیلتر پر شده با آنتراسیت استفاده میشود که برای بدن ضرر هم دارد و نمیتواند کلر آب لوله کشی را جذب و تصفیه نماید.

Report this wiki page